-
24.02.2016
przez kilkanaście lat korzystania z salonu sprzedaży i serwisu Honda Plaza zawsze byłem w pełni usatysfakcjonowany
-
24.02.2016
Wszystko było w porządku.
-
23.02.2016
Odpowiedzi na liczne w/w pytania są dostatecznym uzasadnieniem!
-
22.02.2016
na dzień dzisiejszy mając porównanie z innymi warsztatami tak uważam
-
22.02.2016
Usterka została prawidłowo zdiagnozowana i naprawiona.
-
20.02.2016
Miła obsługa,wygodna lokalizacja serwisu porządne auto, ciekawe miejsce.
-
20.02.2016
Z powodu braku jakichkolwiek problemów i negatywnych odczuć.
-
18.02.2016
Nie mam żadnych uwag co do całego procesu związanego z serwisem. Wszystko przebiegło bardzo szybko i bez problemów
-
18.02.2016
Podane wyżej oceny dotyczą tylko ostatniej wizyty. Nie mam żadnych negatywnych ocen tej wizyty.
-
18.02.2016
Ponieważ nie ma takiego problemu z którego byście sobie nie dali rady.
-
18.02.2016
Umówienie terminu ok, przyjęcie, omówienie i weryfikacja usterki ok, miły zespół serwisu i handlowców.
-
17.02.2016
nie mam uwag
-
17.02.2016
Przyjechałem bez umówienia, naprawę wykonano na poczekaniu.
-
15.02.2016
Jeżdżę samochodami Honda od wielu lat. Nie sprawiły mi dotąd złych niespodzianek. Jeśli chodzi o serwis to skorzystałam kiedyś z nieautoryzowanego zakładu i nie oceniono mi prawidłowo usterki dlatego wolę teraz wybierać autoryzowany serwis.
-
14.02.2016
miła atmosfera, profesjonalna obsługa, nastawienie na klienta, pełna chęć pomocy
-
11.02.2016
Miła, fachowa i terminowa obsługa
-
10.02.2016
Nie malem zadnych problemow
-
05.02.2016
Jak na samym początku zaznaczyłem samochód powierzam tylko profesjonalistom. A na terenie Warszawy Honda Plaza jest jedyną tego typu stacją. Żaden inny serwis nie może równać się z HP
-
03.02.2016
Jest to kolejna wizyta w serwisie i za każdym razem nie mam zastrzeżeń ani uwag do jego funkcjonowania.
-
03.02.2016
jestem zadowolony z jakości obsługi, wykonanych usług oraz ze swojego samochodu Honda CRV