Honda Poland objęła sponsoringiem jeden z najpopularniejszych festiwali jazzowych w Polsce. Ta cykliczna impreza jest wizytówką artystyczną stolicy i atrakcją dla melomanów oraz polskich i zagranicznych turystów. Świadkami niezwykłej jazzowej uczty będziemy w każdą wakacyjną sobotę, aż do 28 sierpnia 2010.
Przez 15 lat istnienia festiwal zgromadził imponującą liczbę pół miliona zróżnicowanej wiekowo publiczności. Każdy koncert festiwalowy przyciąga 3 - 4 tysiące widzów, a cała edycja - około 40 tysięcy. To jeden z najdłuższych festiwali jazzowych w Europie, podczas którego publiczność bezpłatnie ma okazję posłuchać gwiazd estrady z całego świata. Od lat wydarzenie to obecne jest w najważniejszych mediach. Spot z festiwalu ukazał się w BBC World i CNN, a TV Deutche Welle zrealizowała reportaż z tej imprezy.
Tylko w ostatnich latach wystąpiły tu tacy wykonawcy, jak: David Murray, Archie Sheep, Richard Galliano, Chico Freeman, Dino Saluzzi, Tony Lakatos, Kenny Wheeler, Paul Brody, Bobo Stenson, Avishai Cohen, czy Marilyn Mazur.
Organizatorzy festiwalu, Iwona Strzelczyk Wojciechowska i Krzysztof Wojciechowski z Fundacji Jazz Art, tak mówią o swoim projekcie: „Od początku przyświecała nam idea prezentowania różnorodnych nurtów i stylów w jazzie. Bo wieloma barwami mieni się współczesny jazz. Tegoroczna XVI edycja festiwalu będzie również niezwykle ciekawa. Znakomite koncerty przez całe lato będą gościć w Warszawie. Wspaniała atmosfera, publiczność, stali fani, owacje dla artystów i autografy gwiazd. Tradycyjnie festiwal będzie zróżnicowany stylistycznie, od latin jazzu i flamenco, przez mainstream, world-ethno music, soul i R&B po modern jazz. Będą 3 premiery z USA, bo dobry festiwal żyje premierami".
Szczegóły festiwalowego programu na www.jazznastarowce.pl